torsdag 1 december 2011

Tjuvarnas Jul!

Riktigt så fräsig är inte Tjuvarnas jul. Men så är inte jag målgruppen, heller. Men jag tror säkert att det kan bli en favorit bland dem lite mindre barnen. Jag kommer kolla på den bara för att höja julstämmningen!

Idag har jag visat min moster och gudmors- sida och passat Maggie, medans föräldrarna jobbat. Med eller utan gröt med päron och mango pure, tyckte jag att vi båda skötte oss rätt så bra! Carolin kom hem halv fem, och jag tackade för mig. Åkte till Ica Kvantum för att posta ett brev till mamma, men passade även på att handla 2 avocado, brieost, en chokladomte och en ny deo. Skulle egentligen handlat hundschampo, men det fanns inte så det blev lite annat i stället... Mamma och pappa är på hundträning i Malmö, och kommer hem sent ikväll, så jag är hemma själv, eller nej, sune är ju här också. Vi håller stämmningen uppe med att kolla på Halvåtta hos mig. Hemmagjord ärtsoppa med pilgrimsmusslor, Nja, jag vet inte riktigt...

Flyingedagarna hela helgen, och Axel med ett svänggäng hästar från team Olin ska dit, och jag har fått ansvaret att styra upp. Hm! Det blir ett 3-spann, ett 4-spann och ett 5-spann. Spännande!! Sedn blir det kadrillj med 4:a 4-spann! Pampigt!
Ja, jag ser fram emot det!
... för er som också hade sett framemot att se det här, så är det på Lördag på Flyinge klockan 15.00. På Söndag är det mer familjeföreställning riktat mot barn, och även den med början klockan 15.00! Välkomna.

Äh, hur tänkte nu tv 4!? Sommaren med Lotta klockan 20.00!! Och jag som trodde det var december...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar