fredag 30 december 2011

Excuse me (Excuse me)
And I might drink a little bit more than I should tonight
And I might take you home with me if I could tonight
And baby imma make you feel so good tonight
Cause we might not get tomorrow

Tonight I will love love you tonight
Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow
Lets do it tonight

Don't care what they say
All my girls they play
Nothing is enough
Till they handle love
(Let's do it tonight)
I want you tonight
I want you to stay
I want you tonight
(Grab somebody sexy tell 'em hey)

Jag laddar inför imorgon. Lyssnar på give me everýthing, och dricker cider (!), japp... det gör jag faktiskt! men bara en :)
imorgon när korna är matade, hästarna ute, och stallen mockade, så beger jag mig ut till mamma och pappa i Billeberga, tvättar ko-kläderna, duschar och byter om. Sen möter jag upp Emelie på McDonalds i Eslöv, och har sedan följe till Söderto, Hörby där Nyårsfirandes ska hållas i år. Det blir en blandning av folk från Bollerup och massa andra spännande människor. Kvällen får avgöra i fall jag stannar över där, eller i fall jag fortsätter vidare till Sövde och sover där på natten. Det nya året börjas nämligen med en dag på Bollerup...

Gott Nytt År önskar Christine & Sune.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar