lördag 24 mars 2012

Ensam hemma.

Med alla lampor tända och med täcke och kudde över huvudet, kunde jag tillslut somna igår!! Det är inte till min stora förtjusan att var hemma själv direkt, och Sune som ligger och "moffar" hela tiden är inte till någon större hjälp direkt.
Imorse vaknade vi 06.10. Utan stress låg vi kvar till 06.40 för att gå ut och ge ponnysarna mat. Men vi gick in och la oss direkt igen. 09.30 gjorde vi ett nytt försök, gick upp och släppte ut djuren, mockade och gjorde i ordning i stallet, och sen gick vi in och la oss i soffa och åt frukost.
Fram tills nu har det hunnits med att dammsuga som jag lovade mamma att göra... Tänkte ställa mig i duschen nu och göra mig i ordning för kalas hos kusinen ikväll.
En lugn dag kan man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar