fredag 23 mars 2012

Fredag, fast inte den 13:e.

Åkte in till stan idag, först till dagis för att lämna läsk till moster Malin. Sen till Carolin för att möta upp henne, Nils, Mattias och Maggie. Lämnade Sune där hemma som sällskap till Peps.
Vi andra gick till Basilika för att avnjuta en lunch. Därefter gick vi upp till Therese för att hämta Fabian. När vi kommer hem till Carolin igen, har Sune "råkat" kissa i deras säng och soffa... In med allt i tvätten!
Sen tog jag, Nils, Carolin, Fabian, Maggie och båda hundarna en tur runt citadellet, där Peps hittade en hundbajs att rulla sig i...
Efter turen gick vi tillbaka och lämnade Fabian hos Therese, sen på väg hem till Carolin igen gick vi förbi hemmakväll där Nils skulle handla dricka. Då blev Carolin bajsad av en fågel rakt i huvudet! HAHAHAHAHA!!! Inte Carros dag idag. Det är trots allt fredag, men inte den 13:e...
Nu är jag och Sune hemma på gården igen efter en dags stadsvistelse.
Mamma och pappa är iväg hela helgen, så vi passar på att mysa lite extra han och jag!

1 kommentar:

  1. Nämner du "råkat" i samma mening som Sune en gång till så tror jag att jag måste säga upp bekantskapen med er båda två. Kladden är borta men tvätten är fortf inte klar. Lilla, lilla, lillasyster.. Du ligger i skuld till mig ska du veta :-)

    SvaraRadera