onsdag 14 mars 2012

Luft och kärlek.

Tänk i fall man kunde leva på luft och kärlek! Vad livet skulle vara enkelt.
Frågan är om sommaren kommer bli så... det återstår att se. Jag tjuvstartade lite idag med att ta en promenad med Sune i Järavallen. Där andades jag både luft och kärlek, samtidigt som jag gick och funderade på vad och var min sommar kommer gå ut på. Jag har precis som alla andra drömmar och saker jag gärna hade gjort och återupplevt igen... Men åter igen! Kan man verkligen leva på kärlek och luft? Bara!?
Nu på eftermiddagen placerade jag och sune oss i trädgården och planterade om blommorna som jag och Victoria har på våra rum. Sen tog vi en fika paus på terassen tillsammns med mamma och pappa. Jag bara njuter av vårvädert!

Ikväll åker jag till Anna i Flyinge som bjuder på fika och en genomgång om smink och produkter ifrån Mary Kay. Blir alltså en portion mys och en del skratt även ikväll kan jag tänka mig!
Resten av veckan är fortfarande lite oklar och inget helt bestämt. Men det var ett tag sedan man hälsade på dem älskade, älskade hästarna i Kristianstad, så det lutar åt en tur dit. På Lördag är det landslagsträning för 4spannen i Flyinge, så det kan hända med lite tur att jag råkar infinna mig där just då. Sen på Söndag kommer kusinerna från Åhus för att hälsa på, och jag och mamma ska äntligen få bli klippta :)

God eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar