onsdag 7 mars 2012

Mini semester.

oops... Har visst inte "hunnit" skriva på ett tag! Helgen har inneburit Skåne runt för min del. Men nu är jag i Billeberga igen. Idag åkte jag och Fabian till Landskrona för att möta upp Carolin och Maggie, Pia och Philip för att gå på barngympa. Bollarna smakade gott tyckte Maggie, och tunneln var roliga att krypa i tyckte Fabian.
Efter en timmes bus och lek, begav vi oss vidare till Basilika och mötte upp Mattias för att äta lunch. Buffe, ät hur mycket du vill med dricka, sallad och kaffe som ingår för 78:-! Jag tackar, och jag åt!!! Mumsfilibaba.
Efter lunchen åkte jag in till arbetsförmedlingen, kort och konsist besök, ut igen och vidare till ÖoB. Men kaninmat, nya leksaksbollar till Sune, våtservetter och en påse tuggummi åkte jag hem till Billeberga igen.

Nu har jag suttit och sökt jobb i över en timme...
Ska alldeles strax logga ut, börja tvätta lite kläder och sen packa inför helgens bravader.
Jag och ett gäng vänner åker upp till Ulricehamn och avnjuter helgen där, med promenader, shopping, middagar, spel, umgänge och mys på schemat. Vi åker imorgon och kommer hem på söndag igen. MYSFAKTOR= HÖG! En liten mini-semster med andra ord!

Alltså: inget skrivande i helgen! Återkommer på Måndag igen men nya uppdateringar över helgen :)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar