måndag 19 mars 2012

Förbaskade blogg!

Först fungerade den hur bra som helst. Sen ville den inte bli uppdaterad här hemifrån, så då fick syrran hoppa in och uppdatara. Och nu vill den INTE ladda upp bilder... Förbaskade blogg, vad trött jag blir. Så nu får uppdateringarna bli utan bilder helt enkelt tills den får för sig att hitta på något annat igen.

Helgen har spenderats i Kristianstad!
Sune har lekt och busat med syster Selma, rullat sig i gödsel, sovit i isoleringen, jagat fåglar i stallen och åkt häst och vagn. Jag har mockat, ryktat, sopat, krattat, fodrat, släppt ut, tagit in, och åkt häst och vagn.
Vi har fått göra det vi tycker bäst om helt enkelt!

Skulle varit träning i Lördags, men blev ändrade planer. Vi åkte dit i alla fall, fikade tårta, kollade på dem som körde, kikade lite på dem hingstar som var där för att visa sitt rätta jag på hingsvisningen, och så hälsade vi på den still going strong Jasper som var där med sitt nya team! Han verkade pigg och glad trots åldern, och var precis som vanlig genom att försöka bitas när man skulle klappa på han! The one and only!

Givetvis klappade jag extra mycket på Danilo nu när jag var där uppe också. Lite kärlek och extra rykt dör han inte av. Älskade Danilo!

Idag har jag och mamma varit hos farmor och farfar och hälsat på. Vi tog en fika, för att sedan köra vidare till ÖoB för att handla det som stod på listan.
När vi kom hem var det bara att packa ut hunden i bilen för att ge sig iväg till Järavallen där vi mötte upp Carolin, Maggie och Peps. 1 timmes promenad blev det, och nu är vi hemma igen, och maten står snart på bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar