torsdag 8 mars 2012

Lånebarn räcker länge för mig -Victoria

Fick ett sms igår av Victoria, som innehöll en film på Maggie som satt och var... rätt så missnöjd kan man säga efter att Carolin hade lämnat henne för att åka iväg en stund! Victoria var själv väldigt missnöjd med Maggies uppförande och påpekade att lånebarn, det räcker många år för henne!
Jag tror jag håller med... Efter två nästan sömnlösa nätter med ett stackars barn som är superduper förkyld, så känner man att det är skönt att kunna lämna tillbaka dem igen. Jag gillar barn, och dem får vara hur vilda, ledsna, arga, förkylda...hur jobbiga dem vill PÅ DAGEN! Men INTE PÅ NATTEN!
Man vänjer sig när man själv får barn har jag fått höra, visst, det gör man säkert! Men så länge så duger det med "lånebarn" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar