tisdag 14 april 2009

En ny dag...

... och nya möjligheter. Eller också inte. Inte än i alla fall. Tog mig själv en sovmorgon i morse och gick upp 06.45, ganska skönt faktiskt! Har gjort klart alla stallen och släppt ut alla hästar. Ida jobbar och Axel ligger sjuk. Stackars han! Nu har jag precis duschat och ätit lunch, så jag tänkte passa på att skriva lite här innan det är dax att fixa vidare med stallen. Finns alltid något man kan hitta på att göra där ute.
Har funderat ganska mycket den senaste veckan om olika saker men egentligen inte kommit fram till något vettigt. Inte mer än att jag borde åtgärda vissa saker, ganska snart. Men jag har ju inte gjort det än, så varför göra det imorgon eller nästa vecka då!? Fundersamt!

Imorgon blir det en utflykt till Ängelholm, Torsdag kommer Kicki, och Fredag hade det varit kul att festa till det lite för en gångs skull!, Någon som känner sig sugen? :)

- Och är det inte verklighet så drömmer jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar