fredag 3 april 2009

Hoppsan...

insåg idag i stallet att jag har en blogg och att det var ett tag sedan jag skrev iden!, slarvigt! Har nog inte haft tid helt enkelt, lätt att skylla på det.
Har inte hänt något speciellt sådär sedan jag skrev sist direkt. Var hos Frasse igår och hälsade på :), mycket trevligt. Klappade på Berlinos, tittade på fölen och käkade pizza. Kunde inte blivit trevligare!
Nu sitter jag i köket vid den bärbara datan, skriver här i bloggen och pratar med Ida som lagar mat. Hanna och Andreas kommer när som helst och ska käka och hålla Fredag med oss. Har blivit som en liten tradition på Fredagar eftersom att Lets Dance har gått då. Så nu får vi väl hitta något annat att se på. Undrar om inte Idol börjar snart?!
Imorgon kör Axel, Ida och Selma till Uppsala och jag blir ensam på gården. Mamma och Pappa, Mats och Wiveca kommer imorgon kväll och äter middag med mig i alla fall... Jag slipper bli ensam i alla fall.
Nu msye jag springa upp och duscha så att jag är något sånär klar när Hanna och Andreas kommer. Är inte sådär jätte fräsch!

- Love can kills anyone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar