onsdag 8 april 2009

Fullrulle igen!

Dessa dagar som Axel och Ida har varit iväg har det varit fullt på schemat, óch jag som trodde det skulle bli några lugna dagar... Jag och Wiveca har farit fram och tillbaka och fixa och donat med en massa saker. IKEA hann vi med att besöka. Vi har solat. Fixat saker till hallen på Nytorp, men även gjort saker som vi inte trodde vi skulle hinna med. Jag fick även putsat 4 selar :)
Nu sitter jag vid köksbordet, äter en smörgås som får bli dagens lunch, och väntar på att Kicki ska komma. Ska försöka hinna med att duscha av mig lite också. Ni chockas väl om jag säger hur länge sedan det var jag tvättade håret!
Carolin är här på besök också, och hjälper till att hålla sällskap i stallet. Både Axel och Ida jobbar idag nämligen! Alltid trevligt med systrar på besök :)

- its a lovestory, baby just say yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar