måndag 5 oktober 2009

2-4 oktober.

Ja, då var denna helgen också över.
I Fredags blev det låångt avsnitt av Idol, och det kolade vi på tillsammans med Hanna och Andreas här på Nytorp. Trevligt, och god mat, med blandade meningar om vilka som skulle gå vidare och inte... Dem jag hejar på kom i alla fall med så jag känner mig nöjd :)
På Lördagen körde vi hästar hela dagen, jag och Axel. Sen framåt kvällen körde jag till Österlen för att gå på fest hos Marianne, då vi firade Marianne, Lina och Annyka som fyllde 20. Jätte kul att träffa dem flesta igen. var ett tag sedan man såg vissa. Men det var god mat, bra musik och jätte trevligt umgänge, så det fanna absolut inget att klaga på. Kom väl i sång vid 5 tiden. Men vad gjorde det!?, var ju ledig dagen efter :)

När vi vaknade på söndagen hemma hos Marianne, käkade vi frukost och kollade på Mamma Mia filmen. Bra film det där :). Sedan kom Jannike med tårta :), Väldigt uppskattat!!!!
Sedan bar det hemåt Kristianstad igen, och där hände det inte så mycket. Vi kollade på Tyska hingstar ett tag på dvd. Sedan gick alla tre ut och fixade hästarna för natten, sen var allt med stall och hästar färdigt. Då åkte vi gemensamt och handlade ingredienser till hemmagjord pizza.
Sen hade vi en familje kväll då vi bakade våra egna pizzor, åt chips och drack cider och coca cola :). Ganska mysigt faktiskt.

Idag har jag och Axel motionerat alla tolv hästarna. 10 på förmiddagen och 2 nu på kvällen... När alla hästarna var ute i hage passade vi på att åka till Knorre vången och hämta hästben (!). Så jä*la vidrigt!!!! Ny slacktade och allt. Usch!
Nu väntas det på mat, och sedan Svenska Hollywood fruar :)

- Vi har ett jätte bra system! Han betelar allt!
Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar