tisdag 20 oktober 2009

Fixar lite...

... sånt som behövs ibland.
Hjälpte mamma igår med att flytta en jordhög och elda ris. Hämtade Victoria på hotellet som efter att hon slutat. Hann att gå lite på stan och göra ett ärende på banken för att fixa en internetinloggning. Så nu ska jag betala min försa räkning :).
På eftermiddagen blev det en lite ridtur med hästarna och Victoria.

Idag har jag varit i stallet större delen av dagen och fixat och donat lite. gjort rent i hagarna, fixat mina kaniner, mockat m.m.. Hann med ett mindre ärende till Jyckebo också för att lämna lite saker mamma och pappa glömt. Sedan cyklade jag en runda med Svenne, som blev jätte trött och som ligger och sover förtillfället.
Tänkte kolla lite runder på olika jobb nu... Inte världens lättaste sysselsättning! Har någon något tips om något ledigt jobb, så säg gärna till :)

- Innan låg min karriär på hyllan. Nu har jag lagt ner den i lådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar