onsdag 28 oktober 2009

Jag är förkyld!!!

Finns det något tråkigare att vakna på morgonon med täppt näsa och ont ihalsen! Vet inte.
Känner mig så himla trött idag. Kan ju inte skryta om att jag har gjort sådär jätte mycket idag faktiskt. Hovslagaren var här klockan 8 i morse och verkade Pumba. Släppte ut pollarna efter det, gjorde stallen och gick in och åt frukost. Sen kom Farmor, Farfar och Philip och hälsade på och fikade lite grann. Sen körde jag till stan och hämtade Victoria...
Nu har vi precis ätit, och jag sitter i soffan och gör absolut ingenting. Skönt!

Imorgon är jag hemma själv (tror jag). Mamma och Pappa ska till Jyckebo med company, och jag vet inte om Vicki eller Carro är hemma. Tänkte fixa lite med hästarna. Rida loss dem lite eftersom att dem inte har varit så jätte fantastiska nu när jag kört dem de senaste gångerna.

Helgen kommer att bli ganska lugn också... Idol på Fredag, Lördag blir det mental förberedning för Söndagens tävlingar som äger rum i Åstorp klockan 11.00. Första par tävlingen :S. Sen på söndag smäller det. Då beger sig hela släkten Henriksson till Åstorp för att se när Jag försöker ta mig runt med Jasper och Danilo och Axel som groom genom 4 maraton hinder. Lite nervös är jag! Men det kan ju inte gå mer än dåligt...

- Problem är till för att lösas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar