onsdag 21 oktober 2009

Händelserik dag...

Har hänt en del saker idag som man tycket inte bör hända.
En del saker som gör att man funderara på livet om vad man vill och inte, och om det finns någon mening med det! Vet vad som blir bäst att göra, men som jag inte hade tyckt om det varit i en annan situation. Har inte så mycket val...

Hilding kom till världen idag :) Grattis till Er alla tre, och jag hoppas att allt gick bra, och jag önskar Er all lycka till i framtiden!

Har varit i stan med Victoria idag och fixat lite. Känns skönt att ha det klart. Har dessutom betalat mina första räkningar idag för första gången :), mycket stolt, och givetvis hade jag mamma vid min sida som fick hjälpa mig!, tack för det! Sen har jag tvättat vagnen så att den är ren och fin till att det sista ska fixas på den imorgon. Mats var här idagoch hjälpte till och visa lite vad det var man skulle göra och hur! Tackar!!

Imorgon blir det att fixa färdigt med det sista på vagnen, sen ska jag köra Melba till veterinär Anne för att kolla upp hennes onda ben. Hoppas det går bra!

- I don´t wanna be that girl has to fill the silence...
The quiet scares me 'cause it screams the truth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar