lördag 24 oktober 2009

Kalashelg

Var på kalas igår. Jag, Annika, Annyka, Anna, Marianne och Rebecka var hemma hos Annika för att fira Rebecka som fyllde 20 i Augusti. Jag vet!, men bättre sent än aldrig. Men nu är det avklarat. Det var ganska trevligt. Åt god mat och pratade en massa. Sen kollade vi på Idol... Ganska trevligt det med faktiskt. Sen vid tolv körde jag hem Rebecka till sig i Hörby, sen körde jag tillbaka till Billeberga. Var hemma vid 1 :S.

Upp i morse vid halv nio för att släppa uthästarna. Inget roligt väder alls... Men dem kom ut och jag fixade stallet och donade lite. Sen har jag varit och handlat ingredienser till en tårta jag ska försöka göra ikväll! Axel fyller år, så det blir kalas ikväll igen fast denna gången i Kristianstad. Kul!, var en vecka sedan jag slutade nu! Konstig känsla det där. Ska bli roligt att träffa alla igen, och att få se lilla Hilding ifall dem också dyker upp :). Vet inte riktigt om jag ska stanna över där till imorgon eller om jag kör hem ikväll igen. Ganska dryg väg att köra. Ska ringa Ida sen och fråga vad som är tänkt.

Imorgon blir det kalas här hemma. Carolin har bjudit släkten på kaffe och kaka, för att fira sin födelsedag i förskott och att hon nästa Fredag åker till Australien och är borta ett par månader.
Kalas Fredag, kalas Lördag och kalas Söndag... Det blev en kalas helg helt enkelt!

- Då ska jag bli en fågel och flyga upp till Melba, och pussa på henne! - Nova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar