söndag 18 oktober 2009

Dagen D!

Äntligen är hästarna på plats!
Körde från Kristianstad igår vid 4 tiden... Kom till Billeberga och lastade av hästarna och alla saker. Allt gick fint och hästarna verkade finna sig. Sen vid 7 stack jag till Flyinge och träffade Ida för att kolla på aktionshoppningen. Fina hästar och mycket pengar!
Sedan körde jag, Axel och Ida tillbaka till Billeberga igen, så tog dem lastbilen och körde tillbaka till Kristianstad igen. Utan mig! Kändes sådär...

Idag gick jag upp och skäptge ut hästarna vid halv nio. Sen frukost med familjen. Var ute vid tio tigen, sen kom vi inte in förens klockan blev 5... Fullt upp hela dagen!
Mocka, kusinen var här och red sin ponny, packa upp saker till hästarna, ställa i ordning i stallet, rida, ryckta och ta hand om dem små djuren. Pack upp och ställa i ordning inne på rummet... Listan kan bli lång. Men det är ganska skönt att det är färdigt nu i alla fall!

Imorgon ska jag till banken i stan och fixa en internet inloggning. Mamma ska lära mig att betala räkningar imorgon :). Någongång måste vara den första! Sen lovade jag att hämta Vicki på hotellet när hon slutat. Sen bli det att motionera hästar och pyssla om dem!

- Don't bring flowers when i'm dead!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar