onsdag 6 januari 2010

2010.

Nytt åroch nya möjligheter!, Ja, vi får väl se vad 2010 har att erbjuda. Det här med nyårslöfte har man ju försökt med innan, och för det mesta alltid mislyckats med. Men detta året har jag och Nicole verkligen tänkt igenom ett löfte vi tror vi kommer att hålla till 100%!!!
Vi ska inte röka!

Jobbade hela nyårs veckan också. Lite jobbigt, men kul sen när pengarna kommer in på kontot!
Nyår firades i Bromölla hos Ida och c/o. Massa roligt folk var där, och vi hade det trevligt fram till 00.30 då jag körde vidare till Kristianstad- Balsby för att försöka sova ett par timmar, innan det var dax att gå upp igen för att köra till jobbet. Klockan ringde 05.00!

Blev faktiskt en riktigt mysig dagen efter nyårs dag på jobbet trots allt. Vi bestämde oss för att rida en tur, jag fick Tokaj. Var ett tag sedan man red, men det var roligt :)Märktes dagarna efter att det inte var igår man red!!! FY VILKEN TRÄNINGSVERK!!!!!. Sedan gjorde vi i ording hästarna och körde allihopa till Mc Donalds i Eslöv och åt lunh. Ganska lagom dag sådär på början av 2010!

Jobbade i Måndags också. Sen har jag varit ledig sedan dess. Skönt!
Kusinerna från Stockholm har kommit ner, har varit hos mormor och Holger och ätit middag, och idag har jag och Terra varit på Flyinge och kollat på körtävling :). Terra uppskattade inte lika mycket som jag gjorde. Lite uttråkad efter ett tag! + poäng var väl att det var många som klappade på henne :).

Ikväll ska vi hem till Farmor och Farfar och äta middag. Ska fixa hästarna nu innan, och städa rummet tänkte jag. Eller ja, det skulle behövas i alla fall!! Boring!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar