tisdag 19 januari 2010

Hoppsan...

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev igen! Vet att det finns "vissa" som har en del åsikter om detta :P. Ber så hemskt mycket om ursäkt! :)

I Söndags så var vi, alltså jag, Fredrik, Therese och Pappa och kollade på bilar i Helsningborg. Trevlig liten utflykt! Fredrik och Therese hittade en intressant bil som dem vil ha, och jag hittade såklart också, fast lite dyrare... Såklart!
Jag vill ha en KIA cee´d SW (sporty Wagon) Skit snygg bil!

Idag händer det väl inte så himla mycket för min del. Fixa lite i stallet och med hästarna. Är jag och mamma hemma bara. Så det blir en ganska lugn dag. Får se om jag orkar motionera mig själv på något vis också. Hade ju inte varit hel fel!

På Torsdag kommer Carolin hem, då ska jag eventuellt hämta henne, men jag vet ännu inte riktigt var!

Och på Fredag kör jag till Kristianstad och är där över helgen och tar han dom hästarna, då dem är i Uppsala en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar