onsdag 13 januari 2010

Äntligen.

Ja, då var det äntligen avklarat!, tårta är slängd som stått ute i Svenneshörna sedan min födelsedag, och min bil är städad! Känns ju hur bra som helst!

Igår var Katarina Svensson här från Mary Kay och hade en hudvårdskurs för mig, mamma, Victoria, Therese, Eva (thereses svärmor), och moster Malin. Det var faktiskt ganska trevligt och uppskattat. Jag köpte i alla fall en ny foundation, och dem snadra köpte också lite saker var. Nästa gång (den 17 Februari), är det sminkkurs. Då får vi lära oss om olika sminkprodukter, och vilka färger som passar oss. Kul!

Annars idag har jag varit hemma själv,då Victoria är i skolan, och mamma och pappa på ärenden i stan. Ringde mamma nyss och då hade Netto precis blivit rånat, och pappa hade sprungit efter den som gjort det, så nu fick hon vänta till pappa kommit tillbaka så att dem kan köra hem... Som det kan bli.
Jag är i alla fall valppassare, jippie... Men har varit ute i stallet och fixa till både hästarna och kaninerna. Och jag hann även med att plocka undan julpyntet som var där ute. Lovade mamma att göra det förra veckan så det var väl dax nu.
Sen tog jag mig i kragen och städade min bil. Och det ärnågot jag lovat mig själv i typ 2 månader. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga!!

Igår ringde dem från Flyinge och frågade i fall jag vill jobba där minst varánnan helg :). Ja!, sa jag... Klart att jag vill. Så jag början på Fredag redan. Sedan kommer jag antagligen då att jobba jämna helger. Men det kommer också kunna bli en del i veckorna i fall dem behöver mer hjälp. Men minst varannan helg är jag lovad. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar