onsdag 20 januari 2010

Nya tag.


ÅH!, min natt har inte varit en bra natt.
Jag och mamma var hemma själv igår och kollade på The Lake house. Enligt mig, en bra film, enligt mamma, konstig!
Gick och la oss efter den, vid halv tolv. Låg och vred och vände på mig, tills jag fick ett helt underbart meddelande av Nicole runt halv ett, där det stod:
VI SES PÅ FREDAG! <3

WHOH!!! Längtar! Ska ju till Kristianstad och passa hästarna, så då passar Nicole helt lägligt på att komma och hälsa på! Toppen!



Eftersom att jag inte kunnat sova ordentligt inatt, och vaknade halv sju imorse när klockan var ställd på halv nio så har min dag inte varit den mest faktastiska! Jobbigt. Körde hästarna i förmiddags. Gick INTE alls bra. Jädrans Jasper. Fick rida han några minuter efter att jag kommit tillbaka med hästarna igen. Fy skäms på dig.

Imorgon hämtar jag Carolin på Svågetorp. Blir väl hem sen och fixar hästarna. Sen blir det Korv Stroganoff på kvällen som Carro har önskat. Måste åka till Glumslöv efter det och hämta hennes bil hos Malin och tjejerna också. Sen tänkte jag köras inom Therese och Fredrik då jag ska hämta Svenne som har fått turen att följa med mig till Kristianstad, och Therese har fått äran at få prova på att klippa topparna på mitt hår. Åhå. Hur ska det sluta?, Inget hår alls kanske! Håll tummarna.

Nu sitter jag och Victoria och dricker te.. Känns ju inte alls pensionärs aktigt.. Men det är ju gott i alla fall :).

Fabian har namnsdag idag!, Men det blir ingen present för det inte. Nej, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar