onsdag 11 maj 2011

En dag att fira.

Imorse blev det ännu en dag med slalom mellan sniglarna son kryper på cykelbanan då vid 07.00 på morgonen, och ännu en dag med frisk luft och motion till jobbet. Jag tycker det är ganska trivsamt att komma ut och röra på mig när det är fint väder, och till jobbet måste jag ju ändå! Jag kan med glada ord säga, välkommen hit sommaren!

Varje dag finns det alltid något att fira, bara man vill, och om man är ständigt sugen på tårta. Det låter som jag det! Så idag fick jag klura ut något och kom på när jag kollade i kalendern att jag faktiskt fyller 21 och ett halft idag :). 11 November är ju min riktiga födelsedag så då är ju Maj min halva födelsedag. Absolut något som är värt att fira. Sedan fick vi på mailen idag också att Sune hade tillräkligt med vad det nu var för att få åka utomlands och få ett pass, så han klarade med andra ord sitt blodprov, vilket också känns som att det hade kunnat vara något att fira. Två saker att fira med andra ord. Vilket kalas det blir ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar