söndag 8 maj 2011

Välkommen till min värld!

Fick ett eget ordspråk idag av Annika Borg, som lyder som överskriften: välkommen till min värld!
Jag tycker det är ganska bra faktiskt! Så fort det är någon person i ens omgivning som klagar på något som är en vardag för en själv, så kan man säga: välkommen till min värld!

I helgen har det varit landslagsträning för 4-spannskuskarna i Flyinge, och givietvis var jag där med Axel och hästarna :). Det inleddes med dressyr igår, och idag precision och maraton. En del hästar bättre än andra, men sammanfattningsvis, helt okej! Jag gillar ju hästarna ändå :).

Är hemma hos mamma och pappa igen. Imorgon startar en ny vecka på dagis. ALltid lika spännande för varje dag hur många barn som kommer. Vi får väl se imorgon..

Annars i veckan blir det dagis, såklart. Får se hur det blir på torsdag, kanske dagis, kanske Kristianstad. Annars blir det Kristianstad i helgen i alla fall.

Men nu blir det sängen. Sovit sådär i natt i en iskall lastbil, och tanken på att klockan ringer 06.00 imorgon gör känslan av att lägga sig ännu skönare.

Så jag och Sune hälsar godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar