söndag 1 januari 2012

2012!!

Gääääsp!
Oj förlåt! Inte ska man väl gäspa in det nya året!? Nej 2012 invigs med en härlig (!) dag på Bollerup, pigga och glada...

Planen för igår gick som planerat. Korna matades, hästarna släpptes ut och stallen mockades. Sedan åkte jag till Billeberga, tvättade ko-kläderna, bytte om och gjorde vid mig. Sedan mötte jag upp Emelie på McDonalds i Eslöv och körde sedan vidare till Söderto. Där var det hejlivat, men jag tog det lugnt som planerat, för att sedan köra vidare till Sövde och sova där. Inte många timmars sömn, och nu sitter jag här på Bollerup och väntar på att klockan ska bli halv åtta så att vi kan börja stalltjänsten.
Ikväll när arbetsdagen är över tar jag mig till Kristianstad för att vara med på två dagars landslagsträning med Axel och alla hästar.
Det nya året invigs med jobb!!

Nyårslöfte!?
Inte skada min bil (och ingen annan heller!)
Flytta hemifrån...

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar