onsdag 30 november 2011

En dålig dag på jobbet!

Äntligen så är Söndagens bravader över, och jag överlevde!! Dock flög det 7 takpannor och en del plåt från taket över kostallet, en fönsterruta gick sönder, en låda kom farandes, och all staket som fungerat som inhängnad på gården trillade ihop. Annars gick det bra!!! Pust! Vilket kaos!
Det är verkligen det jag kallar en dålig dag på jobbet!
Tomas och Annika kom hem halv fem på Måndagsmorgon, så jag stannade kvar under måndagen och hjälpte till att återställa det mesta. Sen körde jag hem och hämtade Sune hos Carolin i stan, och därefter blev det Billeberga.
Jag och Sune vände och åkte igen. I Tisdags morse åkte vi tillSövde för att kolla till så att huset stod kvar och för att ta in posten. Sen åkte vi till Kristianstad för att hjälpa till att klippa ett par hästar.

Nu har vi kommit tillbaka till Billeberga igen, och nu sitter jag här för att betala mina räkningar...
Imorgon blir det sovmorgon, och på eftermiddagen blir det passning av Maggie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar