torsdag 19 januari 2012

Back to buisness.

Ja, då var det jobb igen!

Måndag: Kristianstad under dagen, men begav mig tillbaka till Billeberga på kvällen.

Tisdag: Lugnt, lugnt, lugnt. Det var inte mycket som gjordes den dagen...

Onsdag: Klippte klor och friserade kaninen, hämtade Fabian på dagis då det var dax för honom att bli storebror.. Var barnpassare resten av kvällen. Värt att poängtera är att det blev en lillebror för Fabians del på eftermiddagen. Namn väntar vi fortfarande på!

Torsdag: Klockan ringde 05.45, gick upp och tog på mig, packade det sista i väskan. Väckte Fabian, bytade blöja och tog på honom, gjorde välling, mamma kom till undsättning och gav honom vällingen medan jag packade ut sakerna i bilen. Bytade blöja IGEN (hände visst en olycka...), lastade ut Fabian och mig själv och körde honom till dagis. Därifrån körde jag sen till Båstad, hem till Tomas och Annika, som för ganska exakt en timme sedan begav sig mot Tyskland, Liepzig.
Stallen är klara och hästar, kor och hundar har fått mat, nu ska jag själv se vad jag kan hitta på till middag till mig själv. Tänk vad enkelt om man ätit, havre, betfor eller hö...

Godmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar