lördag 26 februari 2011

Ett mail- betyder det framtiden?

För lite sedan fick jag hjälp av Nicole att skicka iväg ett mail... Samma dag fick jag svar. Det var kanske inte direkt det svaret jag hade väntat mig, men det kom ändå inte som en chock. Nu funderar jag... 2 år! Det är ganska länge, men alla vet ju att tiden ändå går ganska fort. Fast gör den det där... Nja! Chefer är ju vad chefer är. Annars hade man aldrig kallat dem för chefer!! Fick ett mail till igår, utan att jag svarat på det först! Dem vill bli av med honom, men inte för vilket pris som helst. Jag får låtas fundera ett tag till.

En sak till jag borde fundera på är det här med barn! Passade Fabian här om dagen, det gick faktiskt ganska bra tro det eller ej om mig. Vi var på Nova och hälsade på moster Carolin, lekte lite här hemma, och var ute i stallet när kusinerna kom och tog hand om hästarna. Jag är en ganska bra barnpassare. Undra om jag är en lika bra mamma? Fick några bra tips ifrån Ida.. Men vår disskution slutade med att en bok håller på att göras: Ida´s bra tips bok för Christine, tror jag den skulle få heta. Men jag har inte brottom inte. Har sakt till mig själv att jag ska skaffa ponny till barnen först INNAN dem kommer. Och någon ponny har jag inte hittat. Så det får vänta helt enkelt :).

Igår hände något helt fantastiskt!! Jag fick jobba igen :). Glädjen yr om mig! Efter att ha varit hemma en vecka nu, så har jag äntligen fått jobb igen!! Det gick bra faktiskt, det var ganska roligt att vara tillbaka! Det var i alla fall roligt att jobba med dem som jobbade igår, och dagen kändes som att den gick ganska fort, och vi hann med ganska mycket! Och fler såna dagar blir det. Nu står det jobb långt fram i kalendern!
Blev frågad om jobb i Maj och Juni i Torsdags också. Visst, visst. Jag jobbar gärna :). Måste bara kika så att det inte krockar med allt annat jobb runt omkring.

Imorgon åker jag till Önnestad för att ta hand om ett par hästar där från och med Tisdag. Och veckan där efter åker jag och Sune till Österlen för att bo där en vecka och även då ta hand om ett par hästar!! Full fart!! :)

Och idag då? Ja, det får tiden avgöra... Sol ute, och 1 + grad. Tvätta bilen kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar