lördag 12 februari 2011

Vad är en bal på slottet?

... Är den oförglömlig, katastrof, bra, fruktansvärt, kärlek, svek, eller alldeles, alldeles underbart!?
- Eller ska man rent av beskriva det som mitt liv!? CONFUSED!

Lördag idag! Fredag igår.. Förvånad? Nej!
Fredag innebar jobb på Bollerup, kul! Nicole kom på besök och höll sällskap hela stalltjänsten! Jag trycker på "gilla knappen" för detta! Trycker på "gilla" för Nicole också. Kul att hon är hemma igen!

Lördag idag som sakt. Jobb även idag på Bollerup. Nicole dyker nog förmodligen upp snart och håller sällskap även idag. Kul, kul, kul. Har en del att prata om, som vanligt.. Ikväll när det är färdig jobbat beger jag mig hem till min familj i Billeberga, och min saknade hund! Har varit ifrån han en dag, och jag saknar han redan. Kärlek i högsta hugg! Lite oklart hur kvällen slutar, melodifestivalen kanske!? Är inget fantast direkt, men det är väl alltid trevligt att kolla på tillsammans med the family!

Imorgon, Söndag, innebär även då jobb på Bollerup. Tar en tur upp till Kristiastad efter det för att hämta lite saker och kläder. Kläder är alltid bra att ha i fall man nu ska bo hemma ett tag. Det får tiden visa. Tänkte stanna kvar där över natten, för att sedan köra hem till Billeberga på dagen, och sen till Nicole och hennes mamma i Oxie på kvällen!!! "Gilla knappen" kommer till användning igen...

Men nu lever vi i realtid, och jobb återstår på schemat för dagen. Dax att återgå igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar