söndag 13 februari 2011

Vad hände med min vän!?

Vart tog den vän ivägen som skulle komma igår? Den kom aldrig! Har man tid att bli ledsen över en sådan sak, eller ska man försöka bry sig om annat!?
Till dig som svek mig! - Jag tycker om dig ändå!! Bara så du vet... :)

Kom till Bollerup 07.30 idag. Sista helgenden här månaden. Sune fick följa med. I eftermiddag när vi är klara här kör jag till Kristianstad för att hämta kläder och some stuff. Kan behövas eftersom att jag inte vet hur länge jag blir hemma hos mina föräldrar.

Igår var det Melodifestivalen. Ingen jätte bra låt, och inga bra programledare... Vart håller det på att ta vägen. Kom ihåg när man träffades familj och ibland släkt och vänner för att kolla på just Melodifestivlaen, med popcorn, chips, godis och läsk, man tyckte det var bra låtar, bra programledare, och man tävlade om vilken låt man trodde skulle gå vidare.. Nu är det inte så längre, helt enkelt!!

Ikväll på tv får man inte missa wc-hoppningen på svt24!! Måste ses!

Dax att börja jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar