söndag 27 februari 2011

Nu bär det av.

Idag står det mycket på schemat.
Har packat (massa) kläder, mockat till ponnysarna, och gjort i ordning på rummet. Klockan 14.00 ska jag vara på Svenskafrisörskolan hos moster Amanda för en makeover. Man vet ju trots allt aldrig hur det slutar när man gör ett besök hos henne :). Men innan dess ska jag hinna inom en mack och tanka, och en annan mack för att köpa en säkring till min gps så att jag hittar rätt i Malmö.

Efter Malmö bär det av mot Önnestad för en genomgång av hästar och stall som jag ska ha hand om nu en vecka framöver. Kul, kul!
Och slut destination blir Kristianstad, Balsby! Kan knappt bärga mig!!! Gud vad jag har saknat hästarna! Ska bli mysigt att få pussa på alla igen.

Så nu ska jag och Sune alltså återgå till "vårt" gamla rum i Balsby för att sova där veckan som vi ska ha hand om hästarna i Önnestad. Och alla dagar är redan fullbokade, så nu är semestern (äntligen) slut!!!

Nu ska jag packa Sunes sista saker, sedan bär det av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar