tisdag 8 februari 2011

Veckan som gått...

Tisdag: Axel och Ida åkte till Bordeaux, Jon kom hit och höll mig sällskap på kvällen.

Onsdag: Stallet hela dagen, fixade och donade, sen på kvällen åkte jag in till Emelie för att äta god middag som hon hade fixat och sen kollade vi på film, åt glass, våfflor, choklad, och marränger... Välidigt onyttigt men väldigt gott.

Torsdag: Stall, hästar, på kvällen kom Karin fixade en skiva, natt fodrade, gick och la mig!! Skönt!

Fredag: Fodra, mocka, släppa ut, motionera... Lets dance på kvällen hos Mats och Wiveca.

Lördag: Stallet, akuten... överansträngda hjärtmuskler! Toppen!!! Vila och ingen överansträningen.. MEN HUR??!! Fortsatte i stallet, sen hämtade jag Jon i tsan, Anna och Marianne kom. Vi åt, stack in till Annika som fyllt år. Stack till Grand i stan. Hade sjukt roligt!! Kul att träffa alla underbara vänner som är hur bra som helst, en hel lyckad kväl! Tokbra!! Gick och la oss vid 4!!!

Söndag: Upp fodra, in och lägga sig, upp, släppa ut hästarna, in och lägga sig, äta frukost, köra in Jon och Marianne till stan, fixa stallen och hästarna, åt midddga hos fam. Wilhelmsson, mycket trevligt!! och gott! Kollade på Wallander. Körde hem fodrade, gick och la mig!

Måndag: Fixa stall och hästar, Axel och Ida kom hem. Körde lite hästar, in och åt middag, nattfodrade, sängen.

Tisdag (idag): Vaknade, ingen ström!!!! Fodrade i mörker, gick in, åt frukost, ut och mocka så gott det gick utan ljus... Strömmen kom tillbaka vid 10, släppa ut hästarna, göra stallen, ätit lunh, ska packa lite kläder och duscha, sen ta in hästarna, sen bär det va mot Billeberga för att för en gångs skull tänka på min kropp och låta mitt hjärta få vila ett par dagar.. Ska träffa Nicole ikväll <3!

Tuff vecka med att klara av allt själv här hemma. Kul att få hunnit med att träffa alla vänner. Men nu packar jag väskan och flttar hem till föräldrarna ett par dagar för lite vila och återhämtning. Strävar inte efter att vara 21 och dö i hjärtattack!!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar