söndag 22 mars 2009

Back home.


Jag är såå himla trött nu! Har varit i Laholm med Axel och 5 hästar på en domar/tränings- kurs. Ganska intressant och trevligt faktiskt! Har väl inte varit så jätte mycket att göra så, men jag känner mig ganska trött i alla fall. Har varit grymt kallt, så har man stått och spänt sig. Men nu är vi hemma igen och allt har gått bra. Hästarna skötte sig fint. Vissa mer än andra.

Nu har vi precis kommit in från stallet efter att ha gjort iordning alla hästar, och packat in och upp allting som vi hade med hos till Laholm. Ganska skönt att ha det undan till imorgon...

Tänkte gå in och duscha av mig nu, och sen blir det Beck ikväll, inget man får missa såhär på en Söndag och allt. Finns en stor risk att jag kommer somna!


- Tack och god natt och adjö för maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar