tisdag 10 mars 2009

Somliga går i trasiga skor...



.. men inte jag, för jag har köpt två par nya :)
Lovade att kolla in carolins nya layout på sin blogg, och kommentera den: Snygg!, men hur får man in en bild där det står ens namn?! Något att fundera på!
Idag har jag vart hemma själv (igen), Axel och Ida jobbar. Riving av hall har fortsatt, och jag har släppt ut hästarna och gjort stallen. Väntar på att Ida ska komma hem så ska vi motionera lite hästar. Jag ska köra Jasper och rida Danilo, spännande. Ikväll är det bara jag och Ida hemma, så det blir väl som vanligt att kolla på Bygglov och sen ge House ett försök men lyckas för det mesta alltid somna. Åh nooo!, kom nyss på att vi måste köra in hö till stora också!, Förstå hur fantastiskt tråkigt det är! Men det måste göras.
Ska ut till stallet nu och börja plocka in lite djur. Börjar regna nu också ser jag, borring!!!!

- Strog Korvanoff,- som jag brukar säga!





1 kommentar:

  1. Tack tack.. du går in under layout och sen sår det rubrik som du kan gå in och redigera. Kan även där inne skriva en förklaring till din blogg. Själv äter jag knäckebröd eftersom dagens mat inte såg helt inbjudande ut.

    SvaraRadera