fredag 13 mars 2009

Fantastisk.

- Eller det vet jag inte om jag är, men ganska duktig i alla fall! Jag lagade faktiskt mat här-om-dagen. Korv Stroganoff (förvånande?!). På en skala mellan 1 och 10 tycker väl jag 8... Riset blev inte riktigt som jag tänkt mig, men fullt ätbart ändå. Ganska nöjd.
Igår fyllde mamma år :), Grattis! Hade tänkt att köra hem och gratta, men hade så himla ont i huvudet sen framåt kvällen, så det blev inte så. Blir ikväll i stället!
Är Hingsvisning på Flyinge ikväll så jag ska ev dit och kolla lite, vill se den Lingh. Sen kör jag hem och sover i Landskrona i natt. Lite drygt att köra tillbaka till Kristianstad igen när det är mörkt. Så så blir det med det.
Nu har jag precis gjort färdigt stallen så nu ska jag in och packa och byta kläder, sen blir det väl dax att köra tror jag. Brukar ta ängre tid för mig att göra saker än jag har beräknat.

- Gillar du Alcazar?, - Det här är Darin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar