måndag 9 mars 2009

Förvirrande.

Varför är livet så förvirrande?, varför skulle inte allt kunna vara lätt som en plätt!? Men det är väl för mycket begärt!

Ihelgen har jag lärt Selma ligg och rulla runt!, hur duktig som helst :). Så nu kan även hon det... Ganska lätt lärd och klok hund, synd att hon inte visar det så ofta bara :P. Skämt och sido. Jag gillar Selma!


Annars idag?, Inget spec. Axel har tränat, jag har varit hemma på gården och tagit hand om hästarna som blev kvar här, och Selma förstås. Så vi kom precis in från stallet. Nu tänkte jag att jag skulle kolla på Simon & Tomas och Selmas brosor. Har blivit en slags tradition att göra det nu sedan dem två kom med i programet. Och varför bryta en tradition. Känns dumt!



- Livet har sina goda stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar