onsdag 25 mars 2009

Lång dag

Vaknade imorse med ett bra humör, solen sken och det kändes som ett riktigt vår/vinter väder. Skönt. Men det gick över. Inte vädert, utan mitt humör. Det vände till att blir mer irriterande. Men när vi kom till hovslagaren idag så gick det över igen :). Var där idag med 6 hästar. Vi fick med en extra, det gick fint! Så nu är alla fina om sina fötter igen!
Har varit och hämtat trätrallar till mamma och pappa idag också. Gick sådär att hitta dit, men när jag väl kom dit möttes jag av en glad kille från Jukkas Järvi, som var väldigt trevlig och pratglad. Så nu är försäldrarna 12 trätrallar rikare. Ska köra till Billeberga imorgon och lämna av dem och sedan hämta stolpar till hagarna dem ska sätta upp. Blir en trevlig dagsutflykt med delar av familjen.
Nu ska jag steka köttbullar och koka ägg!

- Jag hugger i sten, och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar