torsdag 5 mars 2009

Bort blåst!

Man känner sig ganska stormad när man kommer in... Som det blåser!

Kom nyss in ifrån stallet. Började göra vid alla hastar för natten halv fem. Förstå att det tar 2 timmar att göra vid alla hästar. Blir trött bara jag tänker på det.

Idag har Leif varit här på besök och tuffat runder, han är Chef de´ Euqipe för de svenska fyrspannen. Så vi körde 4-spannet, och fikade när han var här. Trevligt om inget annat. Inte varje dag man får fika sådär mitt på förmiddagen :), något jag känner att jag uppskattar annars :).

Inget annat jag har grubblat på idag!? Jo!, jag fick en fråga om jag vill fortsätta jobba som häst skötare när jag slutar här hos Axel!? Mitt svar blev Nej! Det har verkligen varit jätte kul att få prova på det och fått dessa möjligheter jag fått här nu, men när jag slutar här, då är det för att jag inte vill hålla på med hästskötaryrket längre, och inte för att jag inte vill vara kvar hos Axel! Så så är det med det.

- Kaffe liten slurk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar