måndag 2 mars 2009

Kan det bli mer trist!?

Det är 2 grader, det regnar och blåser! Varför!?
Ont i halsen, hosta och ont i huvudet! Varför!? - Kan det bli mer tråkigare?
Skulle egentligen köra tillbaka till Kristianstad igår, men fick världens hosta och ont i huvudet, så jag stannar i Landskrona till imorgon i stället. Får väl gå det med.
Idag har jag och mamma utfört lite ärenden på Center Syd, och på vägen hem så tog vi en sväng inom Melba och fixade henne. Inte så roligt väder för henne att gå ute hela dagen, så det blev att hon fick komma in lite tidigare. Gjorde nog inget för hennes del såg det ut som :).
Om en timme kommer Therese med lite mat, kyckling, potatis och sås, får väl försöka äta lite i alla fall. Känner mig inte så jätte hungrig när man bara är stilla hela dagarna. Är ju ganska van att göra saker annars :P.
Pratade med Sofia nyss också. Var inte igår! Verkligen inte. Pratade lite om Falcon, och om vad som händer nuför tiden..
- FALCON :)

Nu ska jag gå från datan till tvn i stället. Känns faktsikt ganska bra känner jag. Något man borde göra oftare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar