fredag 11 november 2011

2011-11-11

För det är ingen vanlig dag, nej det är CHRISTINES födelsedag, Hurra, Hurra, Hurra!
Igår 21, idag 22. Känns ddet mer annorlunda och känner jag mig egentligen något äldre!? Äh..nej! Men det kvittar :) Idag blir jag ett år äldre och detta har firats på ett lagom sätt.
00.02- plingplong, sms från Victoria: Grattis!!!!! :)
05.23- plingplong, sms från Axel: Grattis på din stora dag!
07.12- plingplong, sms från Therese: Grattis på födelsedagen :) @-}--
... ingen sovmorgon här inte! Sen har det hållt på hela dagen, sms, samtal och facebook! Tack alla som gratulerat mig!!!
Åt frukost tillsammans med mamma, gick sedan ut och fixade lite i stallet, men hundar, hästar och kaniner som hör stallet till.
Efter lunch begav jag mig till Kristianstad där alla underbara 17 hästar och lilla Selma väntade på mig och Sune. Axel och Ida har åkt till Danmark och jag lovade att ta in hästarna åt dem idag. Så det gjorde jag såklart!! Passade även på att ta en tur på den super duper pigga, glada, starka, energirika, Danilo....
Gick in och lagade mat efter det, sen kom vänner på besök, åt och kollade på Idol.

Nu sitter jag sjölv, fortfarande framför tvn, äter upp den sista glassen som blev över, bara för att det är min födelsedag, och försöker skicka ett tack till alla som gratulerat mig på facebook. Vad många vänner man fick helt plötsligt :)

Den 11 november 2011 börjar lida mot sitt slut, så även min födelsedag, men det gör inget! Jag är rätt så nöjd med dagen, och kan gå och lägga mig som en rätt så nöjd 22 åring :).
Imorgon sover jag till jag vaknar, släpper ut hästarna, och sen beger jag mig tillbaka mot Billeberga igen. Imorgon kväll brakar det loss med en stor 80-talsfest på Tuppaskolan i Landskrona där Storasyster Carolin och hennes sambo håller till. Söndag blir dock lite lugnare med tårta och släcktkalas framåt eftermiddagen.

Jag tackar igen för alla fina gratulationer, och går nu och lägger mig med ett leende på läpparna!

Tack och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar