onsdag 23 november 2011

Hit och dit, och fram och tillbaka.

Som jag har nämnt innan, så är jag och Sune levande bevis på att man kan leva i en kappsäck.. Eler en svelandsväska rättare sagt! Vi är adresserade i Billeberga, fast jag tror nog att Balsby fortfarande går under hem för oss båda, det är där vi är och har varit mest dem senaste åren!
Denna veckan har vi lyckats med att fara runder i Skåne. Vi har hunnit med, Kristianstad, Perstorp, Sövde, Flyinge och Billeberga. Imorgon ger vi oss av till Båstad för att spendera helgen där.

Det har bara gått tre dagar på veckan än sålänge, men mycket har hänt... I Måndags hände något som jag trodde jag ALDRIG skulle få uppleva, och hoppas att jag slipper göra det igen också. Har aldrig varit med om något mer fruktansvärt, och jag har heller aldrig varit med om att jag inte kunnat sova om natten... Hemskt!
Igår åkte olin, andersson och henriksson- familjen på en tur till Perstorp, vilket var rätt trevligt. Idag har jag varit i Sövde under dagen, och tog vägen förbi Flyinge på vägen hem för att träffa folk som man inte sett på ett tag, och införskaffa nya täcken till team olin-hästarna! Vilket kap vi gjorde :)

Imorgon ringer klockan tidigt, då jag ska vara i Båstad 07.30!!!

Men nu mina damer och herrar, är det sista avsnittet är Bonde söker fru, och sedan Bergh flyttar in!! Tryck på gilla knappen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar