torsdag 10 november 2011

Dan före dan...

..före födelsedan. Ja, så är det! Så det blir sista dagen som 21 idag. Coolt!

Jag måste få tacka en person idag, och imorgon och för resten av livet! Nicole!!!
Vad skulle jag ha gjort utan den mest bästa hunden i världen, SUNE!? Den frågan ställer jag mig ganska ofta... Det var nämligen Nicole som fick mig att åka och kolla på denna lilla underbara hund, och det var även Nicole som fick mig att ta hem denna lilla underbara hund! TACK <3.
Men även om solen har sina fläckar så som att kissa inne, ligga i mamma och pappas soffa trots förbud, och äta ur soppåsarna som ställts på trappen, så får min SUNEshine vara hur fläckig han vill!

Idag passar mamma och jag på att ta en tur till Vellingeblomman. Närmare julen än så kommer vi inte idag. Och på tal om det så fixade jag min första julklapp igår! :).
Roligare än så är det inte planerat idag, men som dan före dan, så tycker jag att det räcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar