fredag 18 november 2011

Suneshine.

Många tycker att det är mycket gull och bortskämdhet från min sida när det gäller Sune. Han har täcke på sig ute, för att han inte ska frysa när det är kallt, när jag sitter med min godisskål, så har han sin. Han har sin egen filt i sin egna fåtölj, och han fick presenter, frukost på sängen, och tårta på sin födelsedag.
Jag vill inte kalla det bortskämd! Utan väldigt mycket omtyck! Lever man sjäv och hunden är "det ända man har" så blir det lätt så. Tänk dig själv när folk skaffar barn, och det är första barnet.. Just det!, det råkar bli lätt åt det bortskämda hållet, eller? Så är det med Sune, jag skaffade han i stället för barn, och det är väl klart att han ska få ha det bra också, lite extra bra till och med!
Folk får tycka vad dem vill om min uppfostran av Sune, men så länge jag kan glädja honom med att göra det öilla extra för honom, så kommer jag att göra det!
... För Sune är min sunshine, min solstråle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar