måndag 14 november 2011

Snart över.

Nu är det mitten av november, och snart är alla födelsedagar över, i vår släkt i alla fall. På Onsdag är det den sista och det är inte mindre än Sune som fyller 2 då!
Det har varit mycket dop, namngivningar, födelsedagar och fester från oktober och fram till nu... fast det är ju inte över för det!!! Nu börjar ju JULEN istället! Herre gud vad snabbt tiden går!!! 1 och en halv mpnad kvar till jul, och en endaste liten julklapp är fixad. Fast det är väl det julen lite går ut på. Att fixa allt in i det sista. Så länge det blir snö, så ser jag fram emot julen!

I Lördags var det 80-tals fest för Carolin och Mattias, inne i Landskrona, och jag var såklart snyggast :). Tyckte jag i alla fall! Festen slutade inte allt för sent för min del, eftersom det skulle fixas för släktkalaset till igår.
Så igår hade vi alltså släktkalas! Det bjöds på tårta och kaffe, ljudnivån var hög, precis som den brukar i vår släkt :), och presenterna är VÄL uppskattade, som jag fick!! Jag tackar. Kvällen avslutades med att kolla på: Hur många lingon finns det i världen med mamma och pappa, och sen Beck, såklart!

Idag känns det nästan som en dagen-efter-dag. Gick upp för en halvtimme sedan, och fick precis frågan om jag ville komma upp till Kristianstad och hjälpa till att sätta unghästar i vagn... Kan jag väl! Måste ändå upp och hämta en nyckel som jag glömde sist, och lämna tillbaka Danilo´s täcke, som jag tagit hit för att laga.

Veckan är inte planerad än, utan den får bli som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar