fredag 4 november 2011

Båstad.

Hur nostalgiskt är det inte med Bulle med Bulle!? Och gott!? Körde inom ICA Billeberga och köpte en frukostbulle och en chokladbulle, och vips så blev det en bulle med bulle till frukost! Mums!

Har varit på besök i Båstad, eller rättare sagt Grevie, idag. Har blivit tillfrågad ifall jag vill passa Tomas Erikssons hästar när dem är iväg på tävlingar under vintern, och självklart ville jag det!! Så idag var jag på studiebesök. Vi tog en sväng genom stallet Annika och jag, och sen blev det fika! Efter 1,5 timme med fika paus var det dax för Annika att bege sig iväg, så jag begav mig tillbaka till Billeberga igen!
Väl hemma blev det lite fix och lite trix. Uteburen till kaninerna spolades av, och ställdes in för vinterförvaring, även bilen fick lite vatten över sig + en del rengöringsmedel, så nu skiner den så fint igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar