onsdag 9 november 2011

Back-on-track.

Vet inte riktigt vad det är som händer, men att publicera ett inlägg här på bloggen verkar svårare än man tror... Det går helt enkelt inte! Men nu kom jag och Carolin på den smarta idén att jag skriver inläggen, sparar dem i utkast, och Carolin går in och publicerar dem på sin data, och vips, så gick det! Konstigt!

I Torsdags som sakt så var det först ett besök i Båstad, och sen halloweenafton i Landskrona.

Fredag körde jag till Sövde och kollade på Idol hos Gustav.

I Lördags åkte jag till Kristianstad för att hälsa på alla hästar och min andra del av familj, andersson, olin. För vad är en andersson, olin familj utan henriksson!?

Söndagen blev en rolig dag!! :). Jag åkte till Åstorp och träffade Magnus Kronberg som jag även skulle grooma till. Woho, vad det gick. Och vilket fantastiskt team vi var! Grundomgången vann han, och i finalen kom han tvåa. Inte illa kört med tanke på att det var först (och sista)tävlingen för säsongen. Bra Magnus!

I Måndags blev det en heldel motion av en heldel hästar, och igår fyllde Ida år, och det firade vi med en hemmagjord cheescake av mig och Ida, och en tårta i från Wiveca på kvällen tillsammans med Hanna, Andreas och Hilding.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen, och idag blir en ledigdag. Imorgon finns det planer för Vellingeblomman...

Trots den ledigadagen, ska jag och SUne ta på oss och gå ut och mocka till ponnysarna, och städa en hundbox..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar