torsdag 20 oktober 2011

Barnens dag.


Vad gör man inte för sina systrar! Hämtade Fabian i förmiddags för att låta Therese hinna med det som behövs hemma, och för att vila ryggen. Jag och Fabian tog en tur till Lund för att fixa present till Axel som snart fyller år. Efter det körde vi hem till mormor och morfar där det serverades lunch. Skönt, sovdax för Fabian tänkte jag, men icke, tänkte han!! Så det blev tv och barnkanalen istället för sömn, men ögonen kämpade hårt på honom för att hållas öppna.. Hm!
Sen körde jag mamma och Fabian hem till farmor och farfar, för att mamma skulle hjälpa dem med ett nytt virusprogramm till datan. Jag själv körde vidare till badet för att möta upp Carolin och Maggie, för att vara med på hennes babysim. Som tack, kissade Maggie ner mig... skönt.
Simmet slut, Carolin och Maggie körde hem till sig, och jag körde till farmor och farfar och hämtade mamma och Fabian. Vi körde hem och lämnade tillbaka honom, och nu är jag och mamma tillbaka i Billeberga igen! Det luktar kaffe i från köket, och valköpare är här, så man kan misstänka fika! Gott, min mage börjar kurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar