tisdag 11 oktober 2011

Pannkakskalas.


En av många mysiga saker är att gå i skogen, i ett fint höstväder!

Idag har vi firat ett av barnen som fyllt år, som därför bestämt att det skulle bli pannkakor till lunch idag. Bästa ideén någonsin enligt dem andra barnen! För vilka barn tycker INTE om pannkakor!? Så pannkakor blev det! Sedan en massa bus, lek och sång. Och som grädde på moset, blev det glass, bullar, kakor och GUF (finns bara att köpa i danmark) till mellis! Vilket kalas :).

Nu är arbetsdagen slut, och jag och moster tänkte bege oss in till stan för att se i fall vi kanske kan hitta något till mig som jag kan ha på mig på maggies namngivning och på hampus dop... Pust, vad ska jag ha på mig egentligen! Inga jeans och ingen pikétröja har jag fått sakt av Carolin i allafall!! hepp, då får vi se om vi hittar något annat då. Efter stan-besöket tänkte vi ta en tur förbi fotografiska och kolla in den nya utställningen, av "någon" (kommer inte ihåg namnet) naturfotograf! Och som en avslutning på dagen unnar vi oss även en middag! Vilken dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar