måndag 10 oktober 2011

Skogspromenad.


Ny vecka, och nu är det bara 4 dagar kvar till jag stiger på planet på Arlanda för att åka tillbaka till Skåneland igen.
Barnen dök upp som vanligt vid 8, och vi tog på oss och gick ut i skogen. Så himla mysigt. Från att sitta i en lägenhet i Stockholm, precis vid en tunnelbana, till att gå 5 minuter iväg, och komma till en hur mysig och fin skog som helst. Barnen plockade blåbär och svamp, och samlade kottar och pinnar. Trivsamt!
Nu har vi precis ätit fisksoppa till lunch, och barnen leker doktor med utklädnadskläder på sig som likanr, törnrosa, prinsessa och spindelmannen! Hur söta kan dem bli!?

I eftermiddag beroende på väder blir det en åktur med tunnelbanan in till stan för att se i fall jag hittar en namngivningspresent till Maggie, och kläder till kalaset. Nu har jag ju bara 4 dagar kvar på mig....


På fyra ben går dem som jag gillar allra mest, gillar, gillar, gillar allra bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar