lördag 15 oktober 2011

Jag ber om ursäkt!

Eftet att ha publicerat mitt inlägg här på bloggen igår fick jag ett sms av min syster att Sidney inte ska stavas med i, utan med y. Därför ber jag nu om ursäkt, och säger istället att Maggie ska heta Maggie Sydney Bergh! Så!!
Men innan namngivningen idag så är det en del andra saker som ska hinnas med. Äta frukost, duscha, komma på hur jag ska ha håret (!), sminka mig (tar i och för sig inte så jätte lång tid), komma ihåg att ta med presenten, hämta Fabian, byta om hemma hos Carro därför att jag måste låna ett par "tantstrumpor" av henne, ta bort nagelacket, "öva" inför namngivningen! Efter allt detta är jag nog redo för att gå igenom den riktiga namncereonin! Phu!

Det gick bra att flyga hem igår! Barnen och moster följde mig till Tcentralen där vi först åt lunch på burger king, gott! Sedan vinkade vi hejdå och kramades, och jag hoppade på flygbussen ut till Arlanda! Som tur var så hamnade jag bredvid en annan (snygg!!)skåning på bussen, så han hade koll på vilken terminal vi skulle hoppa av på! Läste Aftonbladet på flyget när vi väl kommit upp i luften, och så passande stod det om en flygkrasch som hände 2009!! TOPPEN!! Jag som inte ALLS är flygrädd (läs: ironi) fick pirr i magen och ont i ena örat, och så fort det svajade lite i planet fick jag hålla i min i sätet framför. Misstänker att dem som satt bredvid mig, jag satt i mitten, tyckte jag var lite konstig.. OCH!?
Kära mamma hämtade mig, och på vägen hem tog vi en tur till Flyinge för att hämta mina skär till klippmaskinen. Goodie, goodie.
Kvällen spenderades med föräldrarna och med Idol visandes på tvn. För vad vore en fredag utan Idol!? Tre styckna glömde texten, och alla dem tre gick vidare!! Hm! Denise åkte ut, och jag antar att juryn inte är sådär jätte nöjd över detta! Men det struntar jag i. Så länge Amanda Fondell är kvar så kommer jag fortsätta titta :)

Nu blir det en dusch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar