onsdag 19 oktober 2011

Denna under bara dryck.

Denna 19:e oktober har jag tillbringat med syster Therese och Fabian i stan inne i Landskrona, då vi träffades först på bvc där Fabian fick sin 18 månaders spruta, och sen gick vi och åt lunch på Espresso House. Och vad är ett besök på Espresso House utan en chai latte!? Denna underbara dryck... mums.
Efter fikat, gick vi till biblioteket för att fixa ett lånekort till mig, för att någongång i framtiden låna böcker :). som sakt: någongång!
City gross besöktes, och även så h&m, cubus mfl.



Nu är jag i Billeberga och har precis fixat klart Hildings (axels brors barn) födelsedagspresent! Är rätt så nöjd själv faktiskt!! Och jag är rätt så säker på att Hilding själv kommer uppskatta presenten!
Imorgon hämtar jag Fabian, sen åker vi till Lund för att fixa ett ärende där. På eftermiddagen ska jag följa med Maggie till simskolan... barn, barn, barn... Sen på fredag blir det ännu mer barn, för då fyller Hilding år, och jag är bjuden på kalas :) Helgen spenderas sen i Kristianstad för att ta hand om dem mest underbara djur i världen! Hästarna!! Sakna jobbet är en sak, men att sakna hästarna är en HELT annan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar